Moikka,

Aloitan blogin pitämisen, jotta voin jakaa jollekin ajatuksiani ja mietteitä ja toivon kommentteja ajatuksiini lukijoilta, jos nyt ketään edes mun kirjoitukseni kiinnostaa, toivon parasta :)

Viime päivät on ollu aikas sekavia. Oon ollut kotona, kipeenä. Oon joutunut miettimään kaikennäköisiä asioita ja tekemään tulevaisuuteen jotain päätöksiä...

Työ asiat, opiskelu ja asiat kotona painaa päälle ja oon jo niin ärtynyt kaikesta puolisollenikin, että häntäkin on alkanut kaikki ahistaa.... Nyt pitäis vaan saada jotenkin edes asiat järjestykseen ja miten sais elämäänsä vähän muuttumaan "paremmaksi" ja ehkä elämäkin näyttäis taas paremmalta..

Tapasin tuttuja tänään kaupassa, joita en ole pitkään aikaan nähnyt ja he pyysivät kyläileen. Ehkä taidan raivata kalenteristani vähän tilaa ja lähden heillä käymään.Jotain vaihteluahan sekin on... :)

Mut nyt oon miettinyt, etä jos alkaisin kirjoittaan näistä mun päässä pyörivistä ajatuksista, niin auttaiskohan se asiaa... Toivottavasti :)